ZCG MG-6

Deklaracja Dostępności

Deklaracja dostępności

Związek Celowy Gmin MG6 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowejzgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zcg.net.pl/

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Filmy, materiały multimedialne nie posiadają audiodeskrypcji , napisów dla osób głuchych,
  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  • Brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i obrazków,
  • Część dokumentów PDF posiada błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR),
  • Dokumenty PDF nie są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.).

Treści nieobjęte przepisami

  • Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Nadmierne koszty

  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Informacja o przeprowadzone analizie wskazującej nadmierne obciążenie jako powód braku dostępności - brak

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

  • Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego powinna zgłosić ten fakt co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych). W zgłoszeniu należy podać zwięzły opis sprawy oraz wskazać metodę komunikowania się: - PJM (polski język migowy), - SJM (system językowo-migowy), - SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniemych). Zgłoszenie winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji na podany powyżej adres, numer telefonu, faksu lub e-mail.

Skróty klawiaturowe

  • Funkcjonują standardowe skróty klawiszowe.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Informacji udziela: Koordynator do spraw dostępności
  • Kontakt: Beata Rechmal
  • E-mail: mg6@zcg.net.pl
  • Telefon: 957287101
  • Anna Pająk
  • Adres: ul. Warszawska 6 lokal 106, 66-400 Gorzów Wlkp.
  • E-mail: pajak@zcg.net.pl

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Anna Pająk - Kierownik Działu Komunalnego
  • Adres: ul. Warszawska 6 lokal 106, 66-400 Gorzów Wlkp.
  • E-mail: pajak@zgc.net.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskichi poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Związek Celowy Gmin MG-6 udostępnia następujące aplikacje mobilne:

Dostępność architektoniczna

Związek Celowy Gmin MG-6

ul. Warszawska 6 lokal 106
66-400 Gorzów Wlkp.

Do budynku prowadzą trzy wejścia. Wejście główne od ul. Warszawskiej bez barier dla osób niepełnosprawnych. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. W budynku jest winda. Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze. Biuro obsługi znajduje się na pierwszym piętrze. W budynku nie ma toalety dla osób niełnosprawnych. Najbliższe miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy ul. S.Hejmanowskiej. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego w godzinach pracy, Biuro Obsługi Klienta tel. 95 7287 102, email: bok@zcg.net.pl Można również skorzystać z pomocy osoby przybranej tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia z nią i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw. Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego powinna zgłosić ten fakt co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych). W zgłoszeniu należy podać zwięzły opis sprawy oraz wskazać metodę komunikowania się: - PJM (polski język migowy), - SJM (system językowo-migowy), - SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniemych). Zgłoszenie winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji na podany powyżej adres, numer telefonu, faksu lub e-mail.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://zcg.net.pl/kontakt
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://zcg.net.pl/kontakt
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://zcg.net.pl/kontakt
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://zcg.biuletyn.net/?bip=1&cid=1356&bsc=N
  • Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego powinna zgłosić ten fakt co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych). W zgłoszeniu należy podać zwięzły opis sprawy oraz wskazać metodę komunikowania się: - PJM (polski język migowy), - SJM (system językowo-migowy), - SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniemych). Zgłoszenie winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji na podany powyżej adres, numer telefonu, faksu lub e-mail.

 

Strefa klienta

BOK